OPIS KURSA
Kurs je namenjen sticanju znanja za korišćenje programa 3ds Max, što uključuje bazično modelovanje, pripremu materijala, osvetljenja, osnove animacije i samog renderovanja, kao i prilagođavanja programa specifičnim zahtevima korisnika.
Kome je kurs namenjen?
Neophodno predznanje za praćenje kursa je da polaznici razumeju engleski jezik kao i poznavanje platforme Windows.
Kome je kurs namenjen?
- arhitektama, dizajnerima enterijera, dizajnerima nameštaja, industrijskim dizajnerima, studentima arhitekture, dizajna, primenjenih umetnosti.
- svima onima koje privlači 3D modelovanje i vizuelizacija i onima koji žele da promene svoju profesiju.
- svima onima koji žele da rade za klijente širom sveta preko online platformi.
Neophodno predznanje za praćenje kursa je da polaznici razumeju engleski jezik kao i poznavanje platforme Windows.
NAČIN POHAĐANJA KURSA | TRAJANJE KURSA |
---|---|
RAD U GRUPI | 24 školska časa |
INDIVIDUALNO | 16 školskih časova |
AUTODESK SERTIFIKAT
Na kraju svakog kursa polaže se praktičan ispit koji traje do 3 školska časa. Po položenom ispitu dobija se zvanični sertifikat firme Autodesk o odslušanom kursu u elektronskom obliku (PDF). Svaki Autodeskov sertifikat nosi jedinstven broj, ulazi u Autodeskovu bazu polaznika i važi u celom svetu.
TEME NA KURSU:
- Upoznavanje korisničkog okruženja i navigacije - Podešavanje samog programa i upoznavanje sa paletama alata. Navigacije u 3D okruženju, podešavanje pogleda.
- Modelovanje pomoću osnovnih geometrijskih formi - Rad sa primitivnim elementima, upoznavanje sa modifikatorima.
- Modelovanje pomoću linija - Modelovanje pomoću 2D elemenata. Pretvaranje linija u 3D geometriju.
- Kombinacija linijskog i modelovanja primitivnim formama - Pravljenje grupacija modifikatora.
- Modelovanje poligonima - Kreiranje objekata poligonskim modelovanjem, rad sa posebnim alatima za poligonske objekte.
- NURBS Modelovanje - Upoznavanje sa NURBS-ima i osnovni rad sa ovakvom 3D geometrijom.
- Modelovanje teksta i grafike - Rad sa osnovnom pripremom modela za 3D grafiku. Upotreba teksta, oblika itd.
- Uvoženje eksternih modela u 3DS Max - Sređivanje uveženih radova i korišćenje geometrije istih. Priprema za korišćenje u programu 3ds Max.
- Postavljanje kamera - Kreiranje pogleda kroz kamere i sve modifikacije koje se tiču datih pogleda.
- Osvetljenje - Pregled palete svetala i rad sa najvažnijim svetlima.
- Animacija - Animacija pomoću ključeva. Animiranje scene.
- Pravljenje hijerarhija - Postavljanje objekata u odnose da prate jedni druge. Odnos „RODITELJ – DETE“. I rešavanje mogućih problema prilikom vezivanja.
- Kontroleri i ograničenja - Pravljenje kontrolera za upravljanje animativnim objektima.
- Rendering - Upoznavanje sa paletom za podešavanje rendera i sam proces renderovanja.
- Obnavljanje tema koje su najslabije shvaćene
- TEST