TEAMCAD TEHNIČKA PODRŠKA
TEAMCAD TEHNIČKA PODRŠKA
Da biste postavili upit, morate prihvatiti Politiku privatnosti. TeamCAD tehnička podrška mora imati Vaše podatke (ime i prezime, e-mail adresu) kako bi Vam odgovorila na upit.
Da. | Ne. |
NOVI UPIT
Tehnička podrška kompanije TeamCAD predstavlja oslonac klijentima u procesu implementacije i pravilnog korišćenja softvera.
U skladu sa zahtevima Autodeska za GOLD partnere u TeamCAD-u je zaposleno za stalno 8 inženjera tehničke podrške različitih tehničkih struka: arhitekte (2), građevinski inženjeri (2), mašinski inženjeri (3), GIS. Inženjeri tehničke podrške imaju višegodišnje iskustvo i sertifikovani su od strane Autodeska za najnovije verzije Autodesk softvera.
U skladu sa Autodeskovim pravilima tehnička podrška se daje samo za aktuelnu verziju 2024 i prethodnih pet verzija programa.
U skladu sa zahtevima Autodeska za GOLD partnere u TeamCAD-u je zaposleno za stalno 8 inženjera tehničke podrške različitih tehničkih struka: arhitekte (2), građevinski inženjeri (2), mašinski inženjeri (3), GIS. Inženjeri tehničke podrške imaju višegodišnje iskustvo i sertifikovani su od strane Autodeska za najnovije verzije Autodesk softvera.
U skladu sa Autodeskovim pravilima tehnička podrška se daje samo za aktuelnu verziju 2024 i prethodnih pet verzija programa.
Korisnici koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške, plaćaju odgovarajuću mesečnu ili godišnju naknadu. Ostalim korisnicima naplaćujemo tehničku podršku prema važećem cenovniku.
Kako bismo mogli efikasno da rešimo problem molimo Vas da obavezno unesete tražene podatke. Ako postoji potreba za dodatnim informacijama, tim za pružanje tehničke podrške će kontaktirati klijenta na osnovu upisanih podataka.
Radno vreme tehničke podrške je radnim danom od ponedeljka do petka u periodu od 8.30 do 16.00 časova.
Za korisnike koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške radno vreme i vreme odziva je definisano Ugovorom.
Kako bismo mogli efikasno da rešimo problem molimo Vas da obavezno unesete tražene podatke. Ako postoji potreba za dodatnim informacijama, tim za pružanje tehničke podrške će kontaktirati klijenta na osnovu upisanih podataka.
Radno vreme tehničke podrške je radnim danom od ponedeljka do petka u periodu od 8.30 do 16.00 časova.
Za korisnike koji imaju Ugovor za pružanje tehničke podrške radno vreme i vreme odziva je definisano Ugovorom.