UNITY 3D I AUTODESK
Posebna iskustva
UNITY 3D I AUTODESK
Posebna iskustva
Korišćenjem Autodesk programa i Unity platforme, mogu se istovremeno sniziti troškovi, unaprediti radni procesi i uz međusobnu saradnju napraviti veoma interesantna i kvalitetna dizajnerska rešenja u arhitektonskoj, inženjerskoj i automobilskoj industriji ili u industriji medija i zabave.
TeamCAD je autorizovani reseller kompanije Unity Technologies za teritoriju Srbije.
Korisna adresa: https://unity3d.com/
TeamCAD je autorizovani reseller kompanije Unity Technologies za teritoriju Srbije.
Korisna adresa: https://unity3d.com/
Vizuelizacija. Interaktivnost. Produktivnost.
Uz pomoć Autodesk 3D alata i Unity platforme, lakše nego ikad, moguće je brzo pravljenje interaktivnog dizajna. Podaci između Autodesk programa i Unity platforme lako se prebacuju. Prednosti Unity platforme ogledaju se u tome što veliki broj talentovanih ljudi radi na razvoju Unity platforme i korisničkoj podršci, kao i u kompatibilnosti Unity alata sa preko 25 drugih platformi (uključujući mobilne, računarske i VR/AR aplikacije).
MOGUĆNOST IZRADE KVALITETNIH PROJEKATA U SVIM OBLASTIMA
AEC: POBEĐIVANJE NA KONKURSIMA
Uz upotrebu Unity platforme dizajnerska rešenja u programu 3ds Max mogu se podići na viši nivo.
Novi klijenti i projekti mogu se pridobiti uz pomoć veoma interesantnih okruženja, uz mogućnost interaktivnog pristupa, brzim korisničkim pregledima i realnim radnim procesima.
Novi klijenti i projekti mogu se pridobiti uz pomoć veoma interesantnih okruženja, uz mogućnost interaktivnog pristupa, brzim korisničkim pregledima i realnim radnim procesima.
AEC: POSAO ZAVRŠEN DO KRAJA
Vizuelizacija BIM podataka. Dizajn može da se “oživi” uz pomoć 3D tehnologije, dodavanjem ključnih elemenata kao što su interaktivnost i vizuelizacija podataka za sve korisnike - donosioce odluka. Na taj način ovi procesi se ubrzavaju i greške se eliminišu.
AUTOMOBILI I TRANSPORT
Bolja iskustva prilikom kupovine. Jednostavno i kompletno izvoženje "VRED" podataka u Unity i kreiranje interaktivnih 3D iskustava koja olakšavaju klijentima i kupcima donošenje odluke.
MEDIJI I ZABAVA
Upola manje vremena potrebno za produkciju. Povećanje produktivnosti scenarista korišćenjem predstojećih Shotgun templejta kako bi se upravljalo podacima i kako bi se iskoristili ključni radni procesi za produkciju.
ALATI ZA UMETNIKE
Doterivanje i ulepšavanje 3D modela u hodu. Mogućnost brzih prebacivanja umetničkih i dizajnerskih rešenja između programa Maya, 3ds Max i Unity. Podržani su Autodesk "Stingray PBS" materijali i "Allegorithmic Substances".