Koristi se za:
- animaciju,
- pravljenje okruženja,
- grafiku pokreta,
- postavljanje virtuelne realnosti,
- pravljenje karaktera.
MAYA - OSNOVNE KARAKTERISTIKE
ALATI ZA ANIMACIJU
Skupovi alata za keyframe, proceduralnu i skriptovanu animaciju.
TIME EDITOR
Pravi izmene animacija na visokom nivou pomoću nedestruktivnih i nelinearnih editora.
ALATI ZA OBLIKOVANJE
Artističko i intuitivno vajanje i oblikovanje modela.
PRILAGODLJIVA SIMULACIJA TEČNOSTI
Simuliranje detalja na visokom nivou, sa novim solverom za prilagođavanje za Bifrost tečnosti.
INTERAKTIVNO OBLIKOVANJE DLAKA
XGen - intuitivni alati zasnovani na četkama, omogućavaju bolju kontrolu i preciznost za stilizovanje i nameštanje kose i krzna.
BIFROST SISTEM ZA SIMULACIJU OKEANA
Pravljenje realističnih vodenih površina sa talasima i talasanjima.
UPRAVLJANJE BOJOM
Efikasna biblioteka omogućava brže i konzistentnije Boolean operacije na geometriji poligona.
PREZENTACIJE
Modul za jednostavno definisanje montaže i demontaže proizvoda kroz prikaz u video formatu ili tehničkoj dokumentaciji. Potpuna asocijativnost sa modelima i sklopovima.
ARNOLD U PROGRAMU MAYA
Maya 2018 je integrisana sa Arnold renderom, koji pomaže u rešavanju složenih problema renderovanja, a visokokvalitetne rendere brzo i efikasno renderuje. Arnold RenderView se koristi za sagledavanje promena u scenama, uključujući osvetljenje, materijale i kamere.
Maya 2018 je integrisana sa Arnold renderom, koji pomaže u rešavanju složenih problema renderovanja, a visokokvalitetne rendere brzo i efikasno renderuje. Arnold RenderView se koristi za sagledavanje promena u scenama, uključujući osvetljenje, materijale i kamere.
PODEŠAVANJE RENDERA
Brzo renderovanje i upravljanje složenim scenama. Mogućnost generisanja template-a za podešavanje kadra radi lakše ponovne upotrebe.
Brzo renderovanje i upravljanje složenim scenama. Mogućnost generisanja template-a za podešavanje kadra radi lakše ponovne upotrebe.
VEKTORSKI GRAFICI
Uvoženje ili kopiranje i ubacivanje SVG fajlova u program Maya.
Uvoženje ili kopiranje i ubacivanje SVG fajlova u program Maya.
SET ALATA ZA GRAFIKU POKRETA
Brzo kreiranje kompleksnih proceduralnih efekata i animacija sa instanciranim objektima.
Brzo kreiranje kompleksnih proceduralnih efekata i animacija sa instanciranim objektima.
GEODESIC VOXEL BINDING
Za kraće vreme pravi "rigovane" karaktere visokog kvaliteta spremne za produkciju.
Za kraće vreme pravi "rigovane" karaktere visokog kvaliteta spremne za produkciju.
OPENSUBDIV SUPPORT
Ubrzane performanse sa interaktivnim tokom rada.
Ubrzane performanse sa interaktivnim tokom rada.
DODATNI MASH NODES
Set alata MASH, daje nove nodove („curve“, „signal“, „world“, „placer“, i druge) i ažurira ih u postojeće.
Set alata MASH, daje nove nodove („curve“, „signal“, „world“, „placer“, i druge) i ažurira ih u postojeće.
BIFROST
Prilagodljivi solver za pravljenje atmosferskih efekata kao što su dim i magla.
Prilagodljivi solver za pravljenje atmosferskih efekata kao što su dim i magla.
BULLET PHYSICS
Pravljenje realističnih simulacija različitih pokreta tela.
Pravljenje realističnih simulacija različitih pokreta tela.
MAYA NCLOTH
Pravljenje realističnih deformabilnih materijala.
Pravljenje realističnih deformabilnih materijala.
MODIFIKATOR PRAMENOVA
Interaktivno generisanje realističnih efekata pramenova u kosi i u krznu, za prirodniji izgled.
Interaktivno generisanje realističnih efekata pramenova u kosi i u krznu, za prirodniji izgled.
3D TEKST
Pravljenje brendova, letećih logoa, sekvenci imena i drugih projekata koji zahtevaju tekst.
Pravljenje brendova, letećih logoa, sekvenci imena i drugih projekata koji zahtevaju tekst.
VEZA SA PROGRAMOM AFTER EFFECTS
Napravite direktnu vezu između programa Autodesk Maya i Adobe After Affects za pravljenje promena u realnom vremenu i simultano sagledavanje scena.
Napravite direktnu vezu između programa Autodesk Maya i Adobe After Affects za pravljenje promena u realnom vremenu i simultano sagledavanje scena.