3DS MAX

Program za 3D modelovanje, animaciju i renderovanje

3DS MAX

Program za 3D modelovanje, animaciju i renderovanje
Koristi se za:

  • pravljenje okruženja u video igrama,
  • pravljenje scena za vizuelizaciju,
  • postavljanje virtuelne realnosti,
  • arhitektonsku vizuelizaciju.

3DS MAX - OSNOVNE KARAKTERISTIKE

REALISTIČNA 3D ANIMACIJA

Pravljenje imaginarnih karaktera i realističnih scena u video igrama i arhitekturi.

LAKO MODELOVANJE

Pravljenje, oblikovanje i definisanje opsega okruženja i detalja karaktera.

ANIMACIJA KARAKTERA I RIGGING

Pravljenje proceduralnih animacija i „rigging“ karaktera sa CAT, biped i alatkama za populaciju.

FLOW EFEKAT PARTIKALA

Pravljenje sofisticiranih efekata partikala, kao što su: voda, vatra, prskanje i sneg.

SKINOVANJE

Brzo i jednostavno generisanje adaptacije kože alatima „Geodesic Voxel“ i „Heatmap“.

BLENDED BOX MAP

Primena do 6 različitih materijala u objektu bez vidljivih spojeva.

BIBLIOTEKA OBJEKATA

Image
Pristup 3D sadržajima na lokalnom računaru ili mreži u jedinstvenom prikazu, što omogućava pretraživanje sadržaja. 

HIGH-END RENDEROVANJE

Image
3ds Max radi sa većinom rendera, uključujući: Arnold, V-Ray, Iray i Mental Ray, kako bi doprineo stvaranju upečatljivih scena. 

3DS MAX SA DRUGIM PROGRAMIMA

REVIT

CIVIL 3D

ARNOLD

INVENTOR

3DS MAX - DRUGE KARAKTERISTIKE

PUTANJE KRETANJA
Manipulisanje animacijom direktno u prikazu i dobijanje direktne povratne informacije prilikom prilagođavanja scene.
ALATI ZA ANIMACIJU
Upotreba „keyframe“ i proceduralnih alata za animaciju. Sagledavanje i menjanje trajektorija animacije direktno u prikazu. 
MAX CREATION GRAPH - KONTROLERI
Osmišljavanje autorskih animacija, uz korišćenje nove generacije alata za animaciju sa kojima može da se pravi, modifikuje, pakuje i deli sadržaj scene. 
ANIMIRANI DEFORMERI
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
SIMULACIJA UVEZENIH PODATAKA
Jednostavna animacija simulacije podataka u CFD, CSV ili OpenVDB formatima. 
PAMETNO PAKOVANJE OBJEKATA
Pravljenje, deljenje i ažuriranje portabilnih objekata koji su fleksibilni, povezani i koji reaguju na promene u dizajn podacima.
DATA CHANNEL MODIFIER
Dobijanje informacija direktno iz modela, koje se mogu koristiti za druge tipove modifikacija.
ANIMIRANI DEFORMERI
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
MODELOVANJE OBJEKATA I POVRŠINA
Efikasno pravljenje parametarskih i organskih objekata sa poligonima, podeljenih površina i modelovanja na bazi spline-a.
PRAVLJENJE I MENJANJE TEKSTA
Izvode se kreativne operacije mapiranja teksta, kao što su: „tiling“, kopiranje u ogledalu, smeštanje slika (decal), zamagljivanje (bluring) i mapiranje pomoću spline-ova.
MODIFIKATOR DLAKA I KRZNA
Manipulisanje dlakama i krznom direktno u prikazu pomoću alata za selekciju i stajling, kao što su alati za sečenje i češljanje. 
ANIMIRANI DEFORMERI
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
FLEKSIBILNA KOMPATIBILNOST
3ds Max radi sa programima: Autodesk Revit, Autodesk Inventor i Fusion 360, kao i sa programima SketchUp, Unity i Unreal.

UPIT

KURS

TEHNIČKA PODRŠKA

BESPLATNE INFORMACIJE

KORISNE ADRESE

DODACI

© 2024 TeamCAD d.o.o. Sva prava su zadržana.
Šumadijska 47 / VI sprat, stan 67
11080 Zemun, Srbija
office@TeamCAD.rs

Dobrodošli na www.teamcad.rs! Ovaj internet sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja ovog sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića. Više detalja.