Koristi se za:
- pravljenje okruženja u video igrama,
- pravljenje scena za vizuelizaciju,
- postavljanje virtuelne realnosti,
- arhitektonsku vizuelizaciju.
3DS MAX - OSNOVNE KARAKTERISTIKE
REALISTIČNA 3D ANIMACIJA
Pravljenje imaginarnih karaktera i realističnih scena u video igrama i arhitekturi.
LAKO MODELOVANJE
Pravljenje, oblikovanje i definisanje opsega okruženja i detalja karaktera.
ANIMACIJA KARAKTERA I RIGGING
Pravljenje proceduralnih animacija i „rigging“ karaktera sa CAT, biped i alatkama za populaciju.
FLOW EFEKAT PARTIKALA
Pravljenje sofisticiranih efekata partikala, kao što su: voda, vatra, prskanje i sneg.
SKINOVANJE
Brzo i jednostavno generisanje adaptacije kože alatima „Geodesic Voxel“ i „Heatmap“.
BLENDED BOX MAP
Primena do 6 različitih materijala u objektu bez vidljivih spojeva.
BIBLIOTEKA OBJEKATA
Pristup 3D sadržajima na lokalnom računaru ili mreži u jedinstvenom prikazu, što omogućava pretraživanje sadržaja.
HIGH-END RENDEROVANJE
3ds Max radi sa većinom rendera, uključujući: Arnold, V-Ray, Iray i Mental Ray, kako bi doprineo stvaranju upečatljivih scena.
3DS MAX SA DRUGIM PROGRAMIMA
REVIT
CIVIL 3D
ARNOLD
INVENTOR
3DS MAX - DRUGE KARAKTERISTIKE
PUTANJE KRETANJA
Manipulisanje animacijom direktno u prikazu i dobijanje direktne povratne informacije prilikom prilagođavanja scene.
Manipulisanje animacijom direktno u prikazu i dobijanje direktne povratne informacije prilikom prilagođavanja scene.
ALATI ZA ANIMACIJU
Upotreba „keyframe“ i proceduralnih alata za animaciju. Sagledavanje i menjanje trajektorija animacije direktno u prikazu.
Upotreba „keyframe“ i proceduralnih alata za animaciju. Sagledavanje i menjanje trajektorija animacije direktno u prikazu.
MAX CREATION GRAPH - KONTROLERI
Osmišljavanje autorskih animacija, uz korišćenje nove generacije alata za animaciju sa kojima može da se pravi, modifikuje, pakuje i deli sadržaj scene.
Osmišljavanje autorskih animacija, uz korišćenje nove generacije alata za animaciju sa kojima može da se pravi, modifikuje, pakuje i deli sadržaj scene.
ANIMIRANI DEFORMERI
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
SIMULACIJA UVEZENIH PODATAKA
Jednostavna animacija simulacije podataka u CFD, CSV ili OpenVDB formatima.
Jednostavna animacija simulacije podataka u CFD, CSV ili OpenVDB formatima.
PAMETNO PAKOVANJE OBJEKATA
Pravljenje, deljenje i ažuriranje portabilnih objekata koji su fleksibilni, povezani i koji reaguju na promene u dizajn podacima.
Pravljenje, deljenje i ažuriranje portabilnih objekata koji su fleksibilni, povezani i koji reaguju na promene u dizajn podacima.
DATA CHANNEL MODIFIER
Dobijanje informacija direktno iz modela, koje se mogu koristiti za druge tipove modifikacija.
Dobijanje informacija direktno iz modela, koje se mogu koristiti za druge tipove modifikacija.
ANIMIRANI DEFORMERI
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
MODELOVANJE OBJEKATA I POVRŠINA
Efikasno pravljenje parametarskih i organskih objekata sa poligonima, podeljenih površina i modelovanja na bazi spline-a.
Efikasno pravljenje parametarskih i organskih objekata sa poligonima, podeljenih površina i modelovanja na bazi spline-a.
PRAVLJENJE I MENJANJE TEKSTA
Izvode se kreativne operacije mapiranja teksta, kao što su: „tiling“, kopiranje u ogledalu, smeštanje slika (decal), zamagljivanje (bluring) i mapiranje pomoću spline-ova.
Izvode se kreativne operacije mapiranja teksta, kao što su: „tiling“, kopiranje u ogledalu, smeštanje slika (decal), zamagljivanje (bluring) i mapiranje pomoću spline-ova.
MODIFIKATOR DLAKA I KRZNA
Manipulisanje dlakama i krznom direktno u prikazu pomoću alata za selekciju i stajling, kao što su alati za sečenje i češljanje.
Manipulisanje dlakama i krznom direktno u prikazu pomoću alata za selekciju i stajling, kao što su alati za sečenje i češljanje.
ANIMIRANI DEFORMERI
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
FLEKSIBILNA KOMPATIBILNOST
3ds Max radi sa programima: Autodesk Revit, Autodesk Inventor i Fusion 360, kao i sa programima SketchUp, Unity i Unreal.
3ds Max radi sa programima: Autodesk Revit, Autodesk Inventor i Fusion 360, kao i sa programima SketchUp, Unity i Unreal.