• +381 11 3015043
  • Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
  • Pon - Pet 8:30 - 16:30

Kompanija NVIDIA je nedavno objavila novu seriju grafičkih kartica koje poseduju novu Turing tehnologiju, a biće brendirane pod nazivom RTX. Ova serija grafičkih kartica se značajno razlikuje od prethodnih serija zbog optimizacije za Ray-Tracing koji se koristi u platformama za rendering kao što je V-Ray. Poboljšanja u ovom domenu omogućavaju unapređenje renderinga pomoću grafičke kartice.

Chaos Group već godinu dana radi sa kompanijom NVIDIA na optimizaciji svoje V-Ray render platforme kako bi postigli što bolje rezultate. Turing tehnologija se pokazala značajno efikasnija od prethodne Pascal generacije čak i bez dodatnih modifikacija kada je u pitanju GPU rendering. 

 

Vladimir Koylazov, tvorac programa V-Ray, detaljnije je opisao značaj RTX kartica u svetu GPU renderinga na sledećem linku.



Kako vizuelizacija objekata u realnom vremenu postaje sve popularnija, umetnici često dobijaju zahteve da svoje modele pripreme za upotrebu u nekoj platformi za pravljenje video igara. Prednost ovakve platforme je što omogućava formiranje realističnih okruženja kroz koja može da se kreće i da se interaktivno učestvuje sa okruženjem, ali zahteva više posla oko pripreme modela kako bi sve izgledalo kao što je predviđeno. Jedan od najvećih problema jeste priprema UV mapa kako bi se materijali i svetlost prikazali tačno. Ukoliko ove mape nisu podešene kako treba može doći do vidnih grešaka kada je svetlost u pitanju gde dolazi do propuštanja neželjenih zrakova svetla kroz neprovidne elemente.

Kako pripremiti UV mape za upotrebu u Unreal Engine 4, programu za pravljenje igrica i interaktivne vizuelizacije, tako da se izbegnu greške kod svetlosnih mapa možete pogledati na sledećem linku.


Chaosgroup je izbacio novi V-Ray showreel, pogledajte najpopularnije scene formirane pomoću ovog softvera:

 


© 2019 TeamCAD d.o.o. Sva prava su zadržana.