TeamCAD Autodesk vesti news

S obzirom da Autodesk konstantno osluškuje potrebe korisnika, ovog puta proširuju pristup za prethodne verzije programa za projekte koji traju duže od 3 godine. Počevši od 2. novembra 2020. godine, svi korisnici najma i korisnici sa aktivnim godišnjim održavanjem, imaće pristup aktuelnim verzijama programa i prethodnim verzijama do 5 godina unazad.

  • BEZ PROMENA: Svi korisnici će i dalje imati pristup najnovijoj verziji svojih proizvoda i do 3 verzije unazad kroz Autodesk Account
  • NOVO: Korisnici će moći da zatraže preuzimanje starijih verzija programa koristeći Autodesk Virtual Agent (AVA) servis
  • NOVO: Korisnici koji su iskoristili i koji će pri prvoj obnovi iskoristiti mogućnost da zamene svoj najam sa višekorisničkim pristupom (Multi User Access) za dva pojedinačna najma licence, dobijaju pristup aktuelnim verzijama programa i 5 verzija unazad.

Na ovaj način, timovima na projektu će biti olakšana saradnja na istim verzijama programa.

NAPOMENA: Proširen pristup prethodnim verzijama programa ne važi za licence za edukaciju.

Za više detalja, možete nam se obratiti putem kontakt forme ili na telefon +381 11 301 50 43.



Unapredili smo poslovanje, sada smo potpuno automatizovani zahvaljujući definisanim tokovima podataka (workflows) i aplikacijama u Microsoft 365 okruženju.

Microsoft 365

Sertifikati se sami dodeljuju korisnicima, radni nalozi se sami popunjavaju, dok uz pomoć Sharepoint servera rad od kuće funkcioniše besprekorno, sve datoteke su nam dostupne dok članovi tima mogu na lak i jednostavan način da rade na istom dokumentu.

Hvala firmi Ithaca i konsultantu Vladanu Aleksiću na pomoći pri implementaciji.

TeamCAD je Microsoft Trusted Partner za područje Srbije. U našoj ponudi su Microsoft rešenja: Microsoft Windows, Microsoft 365, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook...), CRM rešenja...

Za više detalja, možete nam se obratiti putem kontakt forme ili na telefon +381 11 301 50 43.


Nova integracija programa Navisworks i BIM 360 Model Coordination omogućava korisniku da automatizuje proces traženja kolizija (eng. clash detection) i da dodeljuje pitanja - probleme (eng. issues) u jedinstvenom rešenju kako bi povećao kvalitet modela i smanjio prepravke.

San Rafael, Kalifornija, SAD – septembar, 2020.Autodesk, Inc. je objavio da je izašao novi radni tok između dva vodeća proizvoda za koordinaciju modela, Navisworks i BIM 360 Model Coordination, koji koriste arhitekte, inženjeri različitih struka i građevinski timovi. Nova integracija dodatno podiže nivo značaja Autodesk Construction Cloud rešenja jer omogućava timovima u izvođenju da upravljaju celokupnim procesom koordinacije modela, uključujući analizu kolizija i upravljanje projektnim pitanjima u zajedničkom projektnom okruženju - CDE (eng. Common Data Environment) u jedinstvenom rešenju. Korisnici sada mogu iskoristiti prednosti oba rešenja, i Navisworks i BIM Model Coordination, kako bi poboljšali kvalitet dokumenata za izgradnju, uštedeli vreme, smanjili rizik u rasporedima i smanjili količinu prepravki.

BIM 360 Coordinate

Navisworks omogućava glavnim izvođačima radova da pre nego što započnu zemljane radove identifikuju i reše sudaranja (kolizije) i izvođačke probleme, a BIM 360 Model Coordination omogućava inženjerima i ostalim učesnicima u projektu da prave, prate i proveravaju pitanja s kojima se susreću tokom procesa koordinacije modela. Korisnici sada mogu da automatizuju traženje sudaranja elemenata u BIM 360 Model Coordination servisu, kao i da prave i dodeljuju pitanja i iz Navisworks-a i iz BIM-a 360. Ovaj novi radni tok poboljšava postojeći radni tok za korisnike Navisworks-a i podstiče korisnike BIM 360 Model Coordination servisa da rade specifičnije analize sudaranja u programu Navisworks.

„Sa integrisanim radnim tokom programa Navisworks i BIM 360, svi učesnici u projektu, od onih na terenu do onih u kancelariji, sada mogu da učestvuju u praćenju projektnih pitanja i u njihovoj rezoluciji kroz životni ciklus projekta“, rekao je Nik Bobit (Nick Bobbitt), VDC menadžer u kompaniji Barton Melou (Barton Malow). „Koordinacija modela sada može da postane rezultat truda svih članova tima, jer se pristup može omogućiti i učesnicima koji nemaju iskustva u traženju kolizija i navigaciji modela. Ova transparentnost predstavlja vrednost našim klijentima, omogućavajući im da jednostavno iskoriste snagu modela i da u potpunosti razumeju projektovanje, pravljenje modela i rezoluciju problema“.

Novi radni tok podstiče bilo koga da se uključi u proces koordinacije modela

Novi radni tok između desktop programa (koji zahteva instalaciju na računaru) Navisworks i cloud servisa BIM 360 Model Coordination, omogućava da više učesnika u projektu bude uključeno u process koordinacije modela u bilo kom trenutku. Projektanti mogu sami proveravati svoje modele u realnom vremenu koristeći automatizovano traženje kolizija, dok BIM menadžer može da se fokusira na veće izvođačke probleme i da otvori data set u Navisworks-u kako bi sproveo specifične testove kroz discipline na najnovijim projektnim podacima.

Na primer, ukoliko tim građevinskih inženjera postavi model na BIM 360 Model Coordination i kao rezultat automatizovane detekcije kolizija, primeti sudaranje između stepenišnog otvora i zida, korišćenjem novog radnog toka, svom timu može dodeliti pitanje: „zid je nepravilno pozicioniran ispred zid zavese – proveriti konstruktivni integritet“. Pitanje se može pratiti i rešiti pre slanja modela VDC (eng. Virtual Design and Construction) menadžeru glavnog izvođača radova. Model može da se otvori i u Navisworks programu gde se primenjuju specifična pravila i stručnost korisnika kako bi se pregledali ozbiljniji izvođački problemi u modelu. Na primer, VDC menadžer može primetiti da će pozicija klimatizacije otežavati njeno održavanje, i zbog toga tražiti od HVAC i ViK timova da promene pozicije svojih sistema. Menadžer potom može dodeliti projektno pitanje – problem i HVAC i ViK partnerima direktno iz Navisworks-a i zatražiti promenu u projektu – na taj način VDC menadžer može da prati problem do njegovog rešavanja kroz Navisworks.

„Da bi se izbeglo probijanje rokova i prekoračenje troškova koji dolaze sa prepravkama, izvođačke firme moraju biti u stanju da otkriju greške u projektu pre početka radova“, kaže Samir Merkant (Sameer Merchant), direktor razvoja proizvoda u Autodesk Construction Solutions. „Integracija programa Navisworks i BIM 360, koji su široko usvojeni među izvođačkim timovima, kreiraju novi Autodesk Construction Cloud radni tok koji omogućava upravljanje celokupnim procesom koordinacije modela u jednom rešenju u zajedničkom projektnom okruženju (CDE). Autodesk donosi poboljšanja za izvođače tako što im omogućava podizanje kvaliteta celokupnog izvođačkog okruženja, od projektovanja do izvođenja“.

Integracija Navisworks-a i BIM 360 Model Coordination-a je sada dostupna. Za više detalja, možete nam se obratiti putem kontakt forme ili na telefon +381 11 301 50 43.

 

 

 

Izvor: Autodesk

Tekst pripremila: Anđelija Sandić, mast. inž. arh., Autodesk AEC Application Engineer, Certified Autodesk Instructor, Certified Revit Professional


Strana 1 od 89

© 2020 TeamCAD d.o.o. Sva prava su zadržana.
Bulevar Mihaila Pupina 10V / 224 (II sprat)
11070 Novi Beograd, Srbija
office@TeamCAD.rs

Dobrodošli na www.teamcad.rs! Ovaj internet sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja ovog sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića. Više detalja.