TeamCAD webShop   +381 (0)11 3015043 / 3131864        

Autodesk Maya

 

Maya 3D – program za animaciju, modelovanje, simulaciju i renderovanje pruža integrisane setove alata. Koristi se za animaciju, okruženja, grafiku pokreta, virtuelnu realnost i pravljenje karaktera. 

Grafika pokreta

  • 3D tekst – Pravljenje brendova, letećih logoa, sekvenci imena i drugih projekata koji zahtevaju tekst.
  • Vektorski grafici – Uvoženje ili kopiranje i ubacivanje SVG fajlova u program Maya. 
  • Set alata za grafiku pokreta – Brzo kreiranje kompleksnih proceduralnih efekata i animacija sa instanciranim objektima. 

 

3D animacija

  • Geodesic voxel binding – Za kraće vreme pravi "rigovane" karaktere visokog kvaliteta spremne za produkciju.
  • Alati za animaciju – Skupovi alata za keyframe, proceduralnu i skriptovanu animaciju.
  • Time Editor – Pravi izmene animacija na visokom nivou pomoću nedestruktivnih i nelinearnih editora. 

 

3D modelovanje

  • Alati za oblikovanje – Artističko i intuitivno vajanje i oblikovanje modela.
  • OpenSubdiv Support – Ubrzane performanse sa interaktivnim tokom rada.
  • Dodatni MASH nodes – Set alata MASH, daje nove nodove („curve“, „signal“, „world“, „placer“, i druge) i ažurira ih u postojeće. 

 

Dinamika i efekti

  • Veoma prilagodljiva simulacija tečnosti – Simuliranje detalja na visokom nivou, sa novim solverom za prilagođavanje za Bifrost tečnosti.
  • Prilagodljivi solver za vazduh u Bifrost-u – Pravljenje atmosferskih efekata kao što su dim i magla.
  • Bullet Physics – Pravljenje realističnih simulacija različitih pokreta tela. 
  • Maya nCloth – Pravljenje realističnih deformabilnih materijala.
  • Interaktivno oblikovanje dlaka (XGen) – Intuitivni alati zasnovani na četkama, omogućavaju bolju kontrolu i preciznost za stilizovanje i nameštanje kose i krzna. 
  • Modifikator pramenova za interaktivno oblikovanje dlaka – Generisanje realističnih efekata pramenova u kosi i u krznu, za prirodniji izgled.
  • Bifrost sistem za simulaciju okeana – Pravljenje realističnih vodenih površina sa talasima i talasanjima. 

 

3D renderovanje i senčenje

  • Upravljanje bojom – Efikasna biblioteka omogućava brže i konzistentnije Boolean operacije na geometriji poligona.

Arnold integrisan sa Maya programom – Maya 2018 je integrisana sa Arnold renderom, koji pomaže u rešavanju složenih problema renderovanja, a visokokvalitetne rendere brzo i efikasno renderuje. Arnold RenderView se koristi za sagledavanje promena u scenama, uključujući osvetljenje, materijale i kamere.

Podešavanja rendera -  Brzo renderovanje i upravljanje složenim scenama. Mogućnost generisanja template-a za podešavanje kadra radi lakše ponovne upotrebe. 

Direktna veza sa programom After Effects – Napravite direktnu vezu između programa Autodesk Maya i Adobe After Affects za pravljenje promena u realnom vremenu i simultano sagledavanje scena.