• +381 11 3015043
  • Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
  • Pon - Pet 8:30 - 16:30

MAYA

Program za animaciju, modelovanje, simulaciju i renderovanje

MAYA

Program za animaciju, modelovanje, simulaciju i renderovanje
Koristi se za:

  • animaciju,
  • pravljenje okruženja,
  • grafiku pokreta,
  • postavljanje virtuelne realnosti,
  • pravljenje karaktera.

MAYA - OSNOVNE KARAKTERISTIKE

ALATI ZA ANIMACIJU

Skupovi alata za keyframe, proceduralnu i skriptovanu animaciju.

TIME EDITOR

Pravi izmene animacija na visokom nivou pomoću nedestruktivnih i nelinearnih editora. 

ALATI ZA OBLIKOVANJE

Artističko i intuitivno vajanje i oblikovanje modela.

PRILAGODLJIVA SIMULACIJA TEČNOSTI

Simuliranje detalja na visokom nivou, sa novim solverom za prilagođavanje za Bifrost tečnosti. 

INTERAKTIVNO OBLIKOVANJE DLAKA

XGen - intuitivni alati zasnovani na četkama, omogućavaju bolju kontrolu i preciznost za stilizovanje i nameštanje kose i krzna. 

BIFROST SISTEM ZA SIMULACIJU OKEANA

Pravljenje realističnih vodenih površina sa talasima i talasanjima. 

UPRAVLJANJE BOJOM

Efikasna biblioteka omogućava brže i konzistentnije Boolean operacije na geometriji poligona.

PREZENTACIJE

Modul za jednostavno definisanje montaže i demontaže proizvoda kroz prikaz u video formatu ili tehničkoj dokumentaciji. Potpuna asocijativnost sa modelima i sklopovima.
ARNOLD U PROGRAMU MAYA
Maya 2018 je integrisana sa Arnold renderom, koji pomaže u rešavanju složenih problema renderovanja, a visokokvalitetne rendere brzo i efikasno renderuje. Arnold RenderView se koristi za sagledavanje promena u scenama, uključujući osvetljenje, materijale i kamere.
PODEŠAVANJE RENDERA
Brzo renderovanje i upravljanje složenim scenama. Mogućnost generisanja template-a za podešavanje kadra radi lakše ponovne upotrebe. 
VEKTORSKI GRAFICI
Uvoženje ili kopiranje i ubacivanje SVG fajlova u program Maya. 
SET ALATA ZA GRAFIKU POKRETA
Brzo kreiranje kompleksnih proceduralnih efekata i animacija sa instanciranim objektima. 
GEODESIC VOXEL BINDING
Za kraće vreme pravi "rigovane" karaktere visokog kvaliteta spremne za produkciju.
OPENSUBDIV SUPPORT
Ubrzane performanse sa interaktivnim tokom rada.
DODATNI MASH NODES
Set alata MASH, daje nove nodove („curve“, „signal“, „world“, „placer“, i druge) i ažurira ih u postojeće.
BIFROST
Prilagodljivi solver za pravljenje atmosferskih efekata kao što su dim i magla.
BULLET PHYSICS
Pravljenje realističnih simulacija različitih pokreta tela. 
MAYA NCLOTH
Pravljenje realističnih deformabilnih materijala.
MODIFIKATOR PRAMENOVA
Interaktivno generisanje realističnih efekata pramenova u kosi i u krznu, za prirodniji izgled.
3D TEKST
Pravljenje brendova, letećih logoa, sekvenci imena i drugih projekata koji zahtevaju tekst.
VEZA SA PROGRAMOM AFTER EFFECTS
Napravite direktnu vezu između programa Autodesk Maya i Adobe After Affects za pravljenje promena u realnom vremenu i simultano sagledavanje scena.

UPIT

KURS

TEHNIČKA PODRŠKA

BESPLATNE INFORMACIJE

KORISNE ADRESE

DODACI

© 2018 TeamCAD d.o.o. Sva prava su zadržana.