TeamCAD webShop    enter site +381 (0)11 3015043 / 3131864        

3ds Max

3ds Max®, program za 3D modelovanje i renderovanje, pomaže u pravljenju okruženja u video igrama, izvanrednih scena za vizuelizaciju i omogućava iskustvo virtuelne realnosti.

 

rsi binära optioner 3D animacija i dinamika

 

Korisničko okruženje i tok rada 

  • Biblioteka objekata – Pristup 3D sadržajima na lokalnom računaru ili mreži u jedinstvenom prikazu, što omogućava pretraživanje sadržaja. 
  • Pametno pakovanje objekata – Pravljenje, deljenje i ažuriranje portabilnih objekata koji su fleksibilni, povezani i koji reaguju na promene u dizajn podacima.

 

3D modelovanje, teksture i efekti

  • Data Channel Modifier – Dobijanje informacija direktno iz modela, koje se mogu koristiti za druge tipove modifikacija.
  • Blended Box Map – Primena do 6 različitih materijala u objektu bez vidljivih spojeva.
  • Modelovanje objekata i površina – Efikasno pravljenje parametarskih i organskih objekata sa poligonima, podeljenih površina i modelovanja na bazi spline-a.
  • Pravljenje i menjanje teksta – Izvode se kreativne operacije mapiranja teksta, kao što su: „tiling“, kopiranje u ogledalu, smeštanje slika (decal), zamagljivanje (bluring) i mapiranje pomoću spline-ova.
  • Modifikator dlaka i krzna – Manipulisanje dlakama i krznom direktno u prikazu pomoću alata za selekciju i stajling, kao što su alati za sečenje i češljanje. 

 

„High-end“ renderovanje 

3ds Max radi sa većinom rendera, uključujući: Arnold, V-Ray, Iray i Mental Ray, kako bi doprineo stvaranju upečatljivih scena. 

 

Fleksibilna kompatibilnost

3ds Max radi sa programima: Autodesk Revit, Autodesk Inventor i Fusion 360, kao i sa programima SketchUp, Unity i Unreal.