TeamCAD webShop   +381 (0)11 3015043 / 3131864        

3ds Max

3ds Max®, program za 3D modelovanje i renderovanje, pomaže u pravljenju okruženja u video igrama, izvanrednih scena za vizuelizaciju i omogućava iskustvo virtuelne realnosti.

 

3D animacija i dinamika

  • Realistična 3D animacija – Pravljenje imaginarnih karaktera i realističnih scena u video igrama i arhitekturi.
  • Lako modelovanje – Pravljenje, oblikovanje i definisanje opsega okruženja i detalja karaktera. 
  • Putanje kretanja – Manipulisanje animacijom direktno u prikazu i dobijanje direktne povratne informacije prilikom prilagođavanja scene.
  • Animacija karaktera i „rigging“ alati – Pravljenje proceduralnih animacija i „rigging“ karaktera sa CAT, biped i alatkama za populaciju. 
  • Alati za animaciju – Upotreba „keyframe“ i proceduralnih alata za animaciju. Sagledavanje i menjanje trajektorija animacije direktno u prikazu. 
  • „Flow“ efekat partikala – Pravljenje sofisticiranih efekata partikala, kao što su: voda, vatra, prskanje i sneg. 
  • „Max Creation Graph“ kontroleri – Osmišljavanje autorskih animacija, uz korišćenje nove generacije alata za animaciju sa kojima može da se pravi, modifikuje, pakuje i deli sadržaj scene. 
  • Animirani deformeri – Oživljavaju stvorenja i simuliraju efekte tečnosti. Animirani deformeri se koriste za partikle i druge tipove geometrije.
  • Jednostavna simulacija uvezenih podataka – Animacija simulacije podataka u CFD, CSV ili OpenVDB formatima. 
  • „Geodesic Voxel“ i „Heatmap“ skinovanje – Brzo i jednostavno generisanje adaptacije kože. 

 

Korisničko okruženje i tok rada 

  • Biblioteka objekata – Pristup 3D sadržajima na lokalnom računaru ili mreži u jedinstvenom prikazu, što omogućava pretraživanje sadržaja. 
  • Pametno pakovanje objekata – Pravljenje, deljenje i ažuriranje portabilnih objekata koji su fleksibilni, povezani i koji reaguju na promene u dizajn podacima.

 

3D modelovanje, teksture i efekti

  • Data Channel Modifier – Dobijanje informacija direktno iz modela, koje se mogu koristiti za druge tipove modifikacija.
  • Blended Box Map – Primena do 6 različitih materijala u objektu bez vidljivih spojeva.
  • Modelovanje objekata i površina – Efikasno pravljenje parametarskih i organskih objekata sa poligonima, podeljenih površina i modelovanja na bazi spline-a.
  • Pravljenje i menjanje teksta – Izvode se kreativne operacije mapiranja teksta, kao što su: „tiling“, kopiranje u ogledalu, smeštanje slika (decal), zamagljivanje (bluring) i mapiranje pomoću spline-ova.
  • Modifikator dlaka i krzna – Manipulisanje dlakama i krznom direktno u prikazu pomoću alata za selekciju i stajling, kao što su alati za sečenje i češljanje. 

 

„High-end“ renderovanje 

3ds Max radi sa većinom rendera, uključujući: Arnold, V-Ray, Iray i Mental Ray, kako bi doprineo stvaranju upečatljivih scena. 

 

Fleksibilna kompatibilnost

3ds Max radi sa programima: Autodesk Revit, Autodesk Inventor i Fusion 360, kao i sa programima SketchUp, Unity i Unreal.